Klacht: geen geld terug gekregen

op 20 december 2017 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een toner besteld bij Paradigit, maar ik kreeg de verkeerde die paste niet.
Teruggestuurd en is ontvangen bij paradigit en ik kreeg een maand geleden dit bericht:
Uw product is ontvangen.

Geachte heer, mevrouw H KONING,

Wij hebben de door u geretourneerde product(en):Samsung CLT-K4092S – Zwart met referentienummer:SHW1641394 ontvangen op onze service-afdeling.

Vervolgtraject
Onze service-afdeling controleert zo spoedig mogelijk of het product conform de voorwaarden is teruggestuurd. De retour wordt verder in behandeling genomen indien geconstateerd is dat het product in goede staat bij ons ontvangen is.

Indien het product niet volgens de voorwaarden is teruggestuurd, wordt u binnen twee werkdagen op de hoogte gesteld.
Klik hier om de status van uw geretourneerde product te volgen.

Met vriendelijke groeten,
Het Paradigit serviceteam

1 maand verder nog geen bericht of betaling ontvangen, al wel 6 maal gemaild maar geen bericht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn betaling terug + verzendkosten van aangetekende verzending 11.95

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door baturasap