Klacht: geen geld terug gehad na retour sturen artikelen

op 25 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02-10-2015 schoenen besteld en retour gestuurd hier nooit geen geld van terug gehad
Op 29-02-2016 weer schoenen besteld en retour gestuurd ook hier nooit geld van terug gehad.

Gewenste Oplossing:

graag zo spoedig mogelijk geld terug 46,99 en 55,99

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 26 mei 2016 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

26-Mei-2016 De heer, mevrouw Kloosterman per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door a.j.kloosterman