Klacht: Geen geld terug bij annulering, terwijl hier extra voor betaald is

op 16 maart 2020 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou woensdag 18-3 naar londen gan en had een plek gereserveerd bij jullie, ik heb voor een ander pakket gekozen zodat hij gratis geannuleerd kon worden en ik me geld terug kon krijgen. Ik wil hem net annuleren zegt het meisje aan de telefoon doodleuk dat ik me geld niet terug krijg ivm het corona virus maar wel ene tegoed bon. ik maak nooit gebruik van jullie en in de toekomst ook niet dit was alleen omdat niemand bij kon brengen eenmalig. Snap dat jullie niks aan het corona virus kunnen doen en dat de annuleringen vervelend zijn voor jullie. Maar als je zegt dat je geld terug krijgt bij annuleren moet dat ook gewoon gebeuren.

Gewenste Oplossing:

als ik me geld gewoon netjes terug krijgt zoals beschreven op jullie site.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie1708