Klacht: Geen geld terug!

op 24 mei 2020 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Gisteren voor het avondeten een kleine bestelling geplaatst bij een plaatselijke grillroom. Na ipv de aangegeven 90 minuten het dubbele (3 uur dus) te hebben gewacht en 4x met het restaurant te hebben gebeld zouden we ons geld terug krijgen. Dit zou via thuisbezorgd gebeuren dus vervolgens de klantenservice van thuisbezorgd gebeld. Die moesten toestemming hebben van het restaurant maar het restaurant weigerde dit te geven. Thuisbezorgd hoort hier te handelen als tussenpersoon en door de betaling via hun platform bescherming te bieden voor de koper tegen dit soort situaties. Vervolgens afgescheept met een kortingscode van 10%….waardeloos. Thuisbezorgd nooit weer.

Ik ben tevreden met een redelijke vergoeding van ons (inmiddels koude) avondeten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myrthep09