Klacht: Geen geld terug

Ik heb op 18 dec een artikel besteld op Blokker. Nu heb ik deze 16 januari terugg gestuurd omdat het product na één keer te gebruiken kapot ging. Hun site werkte niet en ik moest telefonisch contact opnemen. (zij zijn altijd er druk?!?!). ze waren bekend met het probleem van hun site en wisten gelijk waar ik voor belde. ook dit vind ik al een beetje raar. Ik heb het pakket terug gestuurd, een bevestiging gekregen en een sms op 22 januari dat hengelt terug gestort werd. Op 27 januari contact opgenomen omdat ik nog steeds niks ontvangen had. Een reactie terug met daarin duurt 2-4 werkdagen, afhankelijk met wat je betaald heb. nog steeds niks ontvangen. een mail verstuurd op 3 fb. geen reactie. een mail op 4 feb. geen reactie terug. Ik heb 5 feb 20keer gebeld en ze zijn altijd druk in gesprek. Vandaag 7feb 10x gebeld en altijd nog steeds druk bezig. Zijn ze zo druk bezig omdat ze veel klachten krijgen of omdat ze helemaal niks uitvoeren hier!?!? Ik vind het echt belachelijk. Bestel hier nooit, bestel ook niet als ze bij een andere winkel leveren. Nooit doen! Afrader!!!

Ik wil mijn geld eindelijk terug en een excuses voor het Lax gedrag va alle medewerkers daar!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Best Direct

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Best Direct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robinijperlaan