Klacht: Geen geld terug

op 18 augustus 2017 over store.steampowered.com in de categorie Internet Games

Ik heb de Grand Theft Auto Trilogy gekocht. Dit bevat: GTA 3, GTA San Andreas en GTA Vice city. Ik heb GTA San Andreas als eerste gedownload en gespeeld. De game startte goed op en heb deze zonder problemen kunnen spelen. Ik besloot eerst GTA San Andreas uit te spelen en daarna pas een andere GTA te spelen. Anderhalve week na GTA San Andreas uitgespeeld te hebben besloot ik GTA Vice City te downloaden. Het spel startte echter niet op. Ik heb windows 10 en zocht oplossingen op het internet zodat ik het spel gewoon kon spelen. Maar geen ene oplossing mocht baten. Ik heb GTA 3 uitgeprobeerd, maar deze vertoonde precies hetzelfde probleem. Ik heb Steam al om een terugbetaling gevraagd. Helaas wijst Steam mij op de regels die gebonden zitten aan het terugbetalen. Hier ben ik het niet mee eens, aangezien ik verwacht als een wat ouder spel gewoon werkt op mijn systeem dat de rest dit ook doet.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg voor het pakket met spellen, aangezien 2 spellen van het pakket gewoon niet willen draaien op mijn pc en ik dit erg zonde van het geld vind.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over store.steampowered.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over store.steampowered.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jarl14