Klacht: Geen geld retour ontvangen kaarten Guus

op 04 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4-6-2012 heb ik de kaarten laten annuleren en direct mail terug ontvangen dat dit geannuleerd en ik binnen 30 dagen mijn geld terug gestort zou krijgen. NIKS ONTVANGEN.

Gewenste Oplossing:

ZSM mijn geld teruggestort hebben €450,00

We hebben ook nog ergens anders kaarten gekocht dus dit geld moet gewoon zsm teruggestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Linsey6

5 jaren geleden - Goedemorgen, Deze klacht is nog niet opgelost. Ik heb mij aangemeld voor restitutie van het bedrag binnen 6 maanden. Maar ik heb het bedrag nog niet ontvangen dus het is nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Linsey6