Klacht: geen geld retour door foutieve app berekening

Ra A. op 20 september 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot 19 september kreeg je 19 euro korting op een strijkplank. Dit heb ik zondag laat via de app besteld, echter werkt de app niet optimaal waardoor hij de kortingen/acties heel moeilijk berekend. Ook waren producten niet te leveren, maar moest ik ophalen in een winkel ver van mijn woonplaats.
Hierdoor heb ik heel veel moeten rommelen in de app en werd de korting van de strijkplank niet berekend. Ik heb de volle prijs betaald en de volgende dag gebeld om mijn geld terug te krijgen. Oplossing is dat ik een tegoed bon kan krijg die max een jaar geld is. Ik heb aangegeven dat ik niet zo vaak bij blokker koop en na zo een incident al helemaal niet meer met de app wat niet goed werkt.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld retour op mijn bankrekening, want ik heb ideal betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ra A.