Klacht: Geen geld retour

BiancaBerkelaar op 28 oktober 2020 over Airbnb in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door covid in juni onze reis moeten annuleren en door airbnb een tegoed gekregen. Als we geld wilden moesten we dat met de verhuurder regelen en dat was geen optie. Nu aangegeven dat we echt ons geld (ruim 600 euro) terug willen en krijgen als antwoord dat ze het zouden willen maar niet kunnen in hun systeem omdat er al heel lang geleden gekozen is voor een voucher. We hadden geen keuze! Aangegeven dat het geescaleerd moet worden naar directie maar steeds zelfde antwoord en als je niet hinnen paar uur antwoord sluiten ze de conversatie. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaBerkelaar