Klacht: Geen geld retour

op 21 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kan aansluiten bij onderstaande klachten. Ik ben lang klant bij Tommy Hilfiger en heb eerder geen problemen gehad met de webshop, sinds dat ik ruim een maand geleden artikelen retour heb gestuurd. Sindsdien ben ik van het kastje naar de muur gestuurd, maar de 160 euro waar ik recht op heb krijg ik maar niet binnen. Op 27 juni jl. zou het geld al gestort moeten zijn op mijn rekening, maar niks is minder waar. Ik hoor telkens smoesjes over kwijt geraakte bestellingen, datum van geld overmaken en wachttijd tot wanneer dit geld zichtbaar zou zijn op mijn rekening. Klantenservice reageert nu niet meer op mijn mails. Gelukkig heb ik zwart op wit staan dat ik het geld terug hoor te krijgen. Ik vind het werkelijk weerzinwekkend dat TH zo met klanten omgaat. Ik bestel nooit meer online bij TH en ben teleurgesteld in het merk.

Wanneer mijn geld wordt terug gestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KThoonen