Mijn Klacht:
Ongeveer anderhalve maand geleden bestelde ik twee vesten bij Overhemd-Stropdas.nl. Helaas was de maat te groot en wilde ik ze dus beide ruilen voor een maat kleiner. Hierover gebeld, en hier beginnen eigenlijk de klachten. Allereerst moet je een betaald nummer bellen, wordt er na een minuut niet opgenomen dan wordt de verbinding verbroken. Op die manier is het natuurlijk erg makkelijk extra geld verdienen. Na een aantal keer proberen heb ik voorgesteld om de twee vesten nogmaals te bestellen maar dan maat kleiner. Vervolgens zou ik degene die ik niet wilde hebben terug sturen.
De tweede levering van de vesten, liet echter op zich wachten. Dus weer een aantal belpogingen (ka-ching voor Overhemd-stropdas!) later bleek men niet begrepen te hebben dat ik de twee vesten nogmaals wilde hebben maar dan een maar kleiner. Goed, ze zouden hierheen komen. Na een paar dagen waren ze er, maar wat blijkt, één van de vesten heeft een gat in de zak zitten. Wederom moet die gewisseld worden maar ik mag daar wel zelf voor betalen! Dit vind ik erg vreemd aangezien overhemd-stropdas in gebreke blijft! Anyway, ik betaal en stuur het kapotte vest, plus de twee vesten die te groot zijn terug. Na een paar dagen ontvang ik een nieuw vest in de goede maat en zonder gebreken.
Nu moet ik echter mijn geld nog terug krijgen van de eerste bestelling (twee vesten die te groot waren), ik wacht en wacht maar er gebeurt niets. Op verschillende emails heb ik slechts één reactie gehad, dus dit had ik al opgegeven. Wederom een aantal belpogingen later, spreek ik een mederwerker (ene Dennis), die me verteld dat het geld altijd aan de eind van maand ongeveer in week 3 terug gestort wordt. Omdat ik inmiddels een beetje wantrouwig ben geworden richting dit bedrijf vraag ik om een bevestiging per email, en deze zal me gestuurd worden, wordt me verzekerd. Ondertussen is week 3 allang voorbij, we zitten in de nieuwe maand en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil zo snel mogelijk (liefst vandaag) mijn geld terug hebben, excuses voor het niet nakomen van beloftes en de zeer gebrekkige communicatie en een service nummer dat vooral bedoeld is om geld binnen te harken!