Klacht: Geen gehoor van klentenservice

op 17 juli 2015 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een flexible ticket geboekt dat betekent dat ik me datum van de ticket mag veranderen indien nodig. Daar betaal ik extra voor. Nu probeer ik ze al twee weken te bereiken tevergeefs. Niemand reageert. Ik betaal hier extra voor. Als ik een mail stuur krijg ik te horen dat het extreem druk is en er contact opgenomen wordt met me. Twee weken later nog niks. Als ik ze bel wordt sta ik in de wacht en wordt er na 10 minuten opgehangen.

Gewenste Oplossing:

Zodra me ticket verandert is naar mijn gewenste datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bieslook