Klacht: Geen gebruik kunnen maken van dienst, maar wel moeten betalen

op 04 juli 2012 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb het alles in één pakket afgesloten op advies van de verkoper. Telefonie gebruik ik niet, maar als ik het Alles-in-één pakket zou afnemen zou ik iets extr’s betalen maar had ik wel Spotify in het pakket zitten (waar je anders apart voor zou moeten betalen. Zo gezegd zo gedaan. helaas ging alles mis met het activeren van Spotify. KPN was vergeten mij een brief te sturen, toen de brief er na twee keer bellen was, bleek er een fout te zijn met het systeem, door deze fout kon mijn account bij Spotify niet worden aangemaakt.Alles heeft zo ongeveer drie maanden geduurd, maar ik ben goed geholpen door de technische dienst bij KPN. Ik gaf aan wat te doen met de betaling. Immers, ik betaal voor de diensten van KPN, maar Spotify werkte al drie maanden niet. Meneer gaf aan dat ik, zodra het zou werken, contact kon opnemen met de afdeling facturatie en zij zouden dan verrekening doen op de betalingen. Afgelopen maandag 2 juli was het zover. 20:30 uur werkte Spotify. Ik heb de volgende dag meteen gebeld en gevraagd om een verrekening van mijn betalingen omdat de dienst drie maanden niet heeft gewerkt. Dat was niet mogelijk en kon ze niks aan doen. Dat is nu eenmaal zo. De mevrouw bij KPN gaf aan dat ik ook al korting op het pakket had, dus ze kon geen extra verrekening doen. Het was vervelend voor mij dat ik al die maanden geen gebruik heb kunnen maken van Spotify, maar dat was nu eenmaal zo.

Kortom betalen voor een dienst die je verveolgens niet krijgt geleverd! Ik was erg tevreden met hoe alles werd geregeld om Spotify werkbaar te krijgen, maar ik ben diep teleurgesteld over het feit dat er geen verrekening gaat plaatsvinden met mijn betalingen!

Ik wil een verrekening hebben! Maandelijks betaal ik voor het Alles in één pakket. Spotify zit daar bij in en heeft niet gewerkt. Over de maanden dat het niet heeft gewerkt wil ik daarom mijn geld terug voor dat deel van Spotify.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 01 september 2012 om 12:45 geantwoord

Beste angelae,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com

- http://www.twitter.com/kpnwebcare

- http://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Ivette

KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door angelae