Klacht: Geen garantie of geld terug

Ik heb in februari bij replicauhrenschweiz.ru een Patek Philippe horloge besteld en ontvangen. Het horloge liep niet goed en stond s’morgens stil. Heb het horloge terug gestuurd en mocht een ander horloge uitzoeken. Gekozen voor een Vacheron Constantin. Zij zegen dat ze mij twee maal een horloge hebben toegestuurd maar dat het tweemaal is mis gegaan. Het eerste tracking nummer was niet verder te volgen dan Hong Kong en de tweede was een trackingnummer dat leidde naar Maastricht. Ik heb dus het idee dat ik gewoon voor de gek ben gehouden en dat van hun garantie niets klopt. Zij willen dat ik nog een horloge bestel en dan sturen zij er twee op maar dat wil ik niet.

Ik ben tevreden als ik gewoon het door mij bestelde Vacheron Constantin horloge ontvang.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replicahorlogesonline.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.tenham@telfort.nl