Klacht: Geen garantie kaarten voor concert Waylon 24 november 2016

op 17 november 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 16 november worden wij geinformeerd door Ticket Tribune middels een vage, onsamenhangende mail die met knippen en plakken is samengesteld, dan het niet 100% zeker is dat de kaarten voor het concert van Waylon in Ahoy op 24 november op tijd geleverd kunnen worden.
Ze bieden hier nog wel hun excuses voor aan.
Uiteraard is Ticket Tribune niet telefonisch bereikbaar!
Wel bieden zij een alternatief. Het concert op de 25e bijwonen onder dezelfde condities. Geen rekening houdend met of dit wel of niet haalbaar is voor de Waylon fan. Hotel is geboekt. Er is een dag vrij genomen van het werk. Er is €185,– voor betaald!

Ik ben uiteraard tevreden als deze berichtgeving te voorbarig is geweest en de kaarten gewoon tijdig geleverd worden en het concert gewoon bijgewoond kan worden.
Mocht dit niet het geval zijn dat verwacht ik dat de totale kosten die zijn gemaakt voor de tickets netjes worden terug betaald.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 15:10 geantwoord

Beste mevrouw Stolk,

We hebben een tijd lang geen notificaties van nieuwe klachten op deze website ontvangen. Daarom ronden we bij deze graag uw openstaande klacht af.

We zien dat u op 18-11-16 de door u bestelde tickets, voor de oorspronkelijke datum, heeft ontvangen.

We hopen dat u heeft genoten van het concert.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Odette van der Baan