Klacht: geen friet

op 02 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

gister giongen mijn vriendin en ik even naar Hoorn naar de Mc om even wat eten te halen thuis gekomen bleek er geen friet in te zitten wel mayo en de extra ook en een hamburger van 1€,,,gekocht een Maestro burger en een cheese burger en friet met extra mayo…hoe dom is het om 2 mayo en een hamburger erin te doen , dan ga je toch denken of niet ,,,en het is nu al zo vaak gebeurt dat mijn vriendin eindelijk eens zei ja doe maar want ik deed elke keer zeggen ik ga een klacht indienen en zij zei me dan ach is niet zoveel geld maar ondertussen is het zo vaak gebeurt dat t wel veel geld is ,,,en ik ben er zeer ontevreden over

een tegoed bon voor een 2 porties friet ofzo,,, het gaat me niet om het geld eigenlijk maar om de manier waarop gewerkt wordt , geen enkele controle of een beetje nadenken vind ik erger,,,als mensen ook jeugd geen interesse hebben in hun werk dan leren ze t ook niet leren kan alleen dmv interesse dan onthoud je dingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door destraatmaker