Klacht: Geen foto’s

op 07 december 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

1 maand geleden - Goedenavond, Bedankt voor je bericht. Om je hier goed mee verder te kunnen helpen, zou ik even wat meer moeten weten over hoe je onze diensten gebruikt. Zou je me aub even willen toelichten op welke manier je Twoo precies gebruikt? Is dit via de reguliere website, mobiele website of via één van onze smartphone applicaties? Alvast bedankt voor je medewerking, we zoeken het samen verder voor je uit en lossen het zo snel mogelijk op!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 13 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

We hebben sinds ons bericht aan jou op 8 december 2017 geen reactie meer ontvangen. We gaan ervan uit dat het probleem inmiddels voor je werd verholpen. Mocht dat toch niet het geval zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com. We helpen je dan graag verder. Ik wens je alvast een fijne eindejaarsperiode toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Hugieke