Klacht: Geen follow-up na betaling meubelmontage

op 22 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 11 dagen geleden afgesproken dat mijn ikea meubel gemonteerd zou worden m.b.v. de meubelmontage service. De monteur zou me 1 dag van tevoren bellen om een tijdstip af te spreken. De betaling voor de meubelmontage moest uiteraard z.s.m. en binnen 24 uur, anders zou de service vervallen. De betaling heb ik overgemaakt. Nu heb ik alleen staan dat de meubelmontage morgen zou komen, maar ik ben nog steeds niet door een monteur gebeld. Ik probeer de klantenservice te bellen, maar ik sta nu letterlijk een kwartier in de wacht, tot ik eindelijk een medewerker kan spreken. Heel vervelend dit.

Gewenste Oplossing:

Als ik een tijdstip af kan spreken met de monteur.
Als ik binnen een beetje een normale tijd met een medewerker doorverbonden kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlatay