Klacht: geen folders ontvangen

op 09 mei 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de afgelopen 2 weken geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

als de folders op tijd bezorgd worden wekelijks .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 09 mei 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vellema,

We vinden het vervelend om te horen dat u de afgelopen twee weken geen folders heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat er aan de hand is er ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen zoals u dat van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door henkvellema