Klacht: Geen folders en geen reactie na indienen klacht

op 10 juli 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al diverse maanden geen folders ontvangen. Diverse malen klachtenformulier ingevuld en gebeld met Axender maar, buiten standaard ontvangstbevestiging van mail, geen enkele reactie van Axender.

Gewenste Oplossing:

Na reactie op invullen klachtenformulier en bezorging folders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 10 juli 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Koppens,

Bedankt voor uw melding. We vinden het vervelend om te vernemen dat u geen heeft folders ontvangen. Als wij een klacht over de bezorging ontvangen, dan kunt u ervan uitgaan dat deze altijd direct in behandeling wordt genomen door onze afdeling Kwaliteit. Wij gaan voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Koppenns