Klacht: Geen folders en geen reactie na indienen klacht

op 10 juli 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 10 juli 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Koppens,

Bedankt voor uw melding. We vinden het vervelend om te vernemen dat u geen heeft folders ontvangen. Als wij een klacht over de bezorging ontvangen, dan kunt u ervan uitgaan dat deze altijd direct in behandeling wordt genomen door onze afdeling Kwaliteit. Wij gaan voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Koppenns