Klacht: Geen folderpakket

op 19 maart 2017 over Axender in de categorie Reclame

Ik krijg al maanden geen folderpakket van Axender met daarin coop, trekpleister,xenos,kwantum,leenbakker enz. Of er wordt helemaal niet op de klacht gereageerd of ik krijg dan toevallig 1 folderpakket met het gebolg daarna weer niks.
De brievenbus hangt er gewoon, heb zelfs een pijl getekend erna toe(voordat er weer gezegd wordt dat het lastig te vinden.is) het andere folderpakket krijg ik wel dus blijkbaar vinden die wel de weg.

Heel simpel het folder pakket

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 20 maart 2017 om 09:08 geantwoord

Geachte mevrouw Scheerder,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te vernemen dat u de folders niet structureel van ons ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat dan ook uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Heeft op 29 maart 2017 om 11:30 geantwoord

Dat is steeds wat er gezegd wordt, maar tot op heden gebeurt er niks. Nog steeds geen folders. En als jullie geen bezorger kunnen krijgen, ook goed maar zeg dat dan. En eigenlijk zouden de winkeliers ook moeten klagen want die betalen geld voor het plaatsen van advertenties.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine Scheerder