Klacht: Geen folderbezorging (opnieuw)

op 19 april 2017 over Axender in de categorie Reclame

Diverse malen gemeld dat het folderpakket niet werd bezorgd (ook via deze site) en telkens beterschap beloofd, maar op dit moment opnieuw twee weken geen folders ontvangen. Krijgen de bezorging blijkbaar gewoon niet op de rails.

Wanneer de folders gewoon elke week worden bezorgd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 19 april 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte heer Hendriks,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te vernemen dat de folderbezorging op uw adres nog steeds niet op orde is! Onze afdeling Kwaliteit pakt uw melding direct op en gaat uitzoeken waar het fout gaat en ervoor zorgen dat u de folders wekelijks gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Bericht van Axender

6 maanden geleden - Beste heer Hendriks, Wij begrijpen uw teleurstelling. Onze afdeling Kwaliteit is op de hoogte en zoekt uit wat er aan de hand is. Wij doen ons uiterste best om de folders weer wekelijks bij u te bezorgen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Heeft op 01 juni 2017 om 08:35 geantwoord

Afgelopen weekend opnieuw geen folderpakket ontvangen. Die nieuwe bezorger heeft het blijkbaar ook niet lang volgehouden.

Reactie van de melder van de klacht HeMau

1 maand geleden - Inmiddels alweer twee weken geen folderpakket ontvangen. Continuïteit is totaal niet gewaarborgd.

Bericht van Axender

1 maand geleden - Beste heer Hendriks, Vervelend om te horen dat de bezorging van de afgelopen 2 weken niet in orde is. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan uitzoeken wat hier de oorzaak van is, Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door HeMau