Klacht: Geen fijn begin van de vakantie

op 13 mei 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst, gelijk geholpen naar onze kamers. Helaas zaten we op de 6de verdieping en uitzicht op een ander hotel. We hadden aangegeven dat we zeezich of zwembad zicht wilde en op de begane grond. Het eten was koud en was nier divers. Geen animatie ( er was 1 jongen waardoor niks werd georganiseerd). Beach club hotel was gesloten waardoor er een sfeerloze uitstraling was, daarnaast moesten we elke dag weg om 18:00 en de winkels gingen dan ook dicht. Er waren gasten die ruzie maakte en waren dronken. En maakte ook ruzie met de andere gasten, waardoor we geen fijn gevoel hadden. ‘S avonds was er een show maar er zaten zo weinig mensen waardoor het totaal niet gezellig was. De mensen die in het hotel werken spreken je niet aan, glimlachen niet en praten amper met je. Ook drankjes etc moet je zelf halen. Al met al, hadden we een vakantie die totaal niet was zoals aangeschreven stond in de revieuws. We zijn toen 5 uur lang gaan bellen vanuit Egypte naar Nederland om te regelen dat we weg konden uit het hotel, want we waren erg teleurgesteld. We werden van de klantenservice naar de chat gestuurd van de chat naar customer service , daarna weer naar de reisleiding, daarna weer naar mensen van Egypte en het hotel die amper Engels praatte. Ik heb straks een telefoonrekening van rond de €100, we hebben zelf 1 dag het hotel arrabella azur geboekt voor. €25 per persoon omdat we weg wilde uit sindbad. Daarna heeft de reisleiding geadviseerd om even te komen naar sindbad en dat er een omboeking zou plaats vinden van. We zijn direct gekomen en de volgende middag konden we naar arrabella azur ( werkelijk top vakantie en super fijne mensen die er werken ) we hebben op eigen hand een taxi gepakt en zijn naar hebt hotel gegaan. We zijn redelijk wat kosten kwijt aan bellen en regelen op eigen hand omdat dat vanuit de organisatie niet werd gedaan. Ook hadden we 2,5 uur vertraging met het vliegtuig. En aankomst bij hurgharda duurde ook erg lang. Bij elkaar opgeteld kwamen we 3/4 uur later in het hotel aan. We hopen dat er een compensatie kan plaats vinden voor de extra gemaakte kosten, want we hebben de eerste 3/4 dagen echt een rot vakantie gehad, en veel stres en geregel

We hopen dat er een compensatie kan plaats vinden voor de gemaakte kosten en het geregel en de stres. We hopen ook dat er in de toekomst rekening wordt gehouden met het feit dat als er iets is we niet eerst naar 7 verschillende mensen moeten bellen om geholpen te worden.

( er is een klachtformulier ooit toegevoegd met onze reservering/boekingsnummer )

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Oprinsen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Spijtig te horen dat uw vakantie niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben uw feedback gemeld bij onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service. De kwestie zal worden onderzocht en u zult van een terugkoppeling worden voorzien. Mocht u tussentijds vragen hebben, de afdeling Customer Service is als volgt te bereiken: Telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur) of per email op customerservice@thomascook.nl. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Heeft op 29 mei 2017 om 16:38 geantwoord

Ik heb inderdaad contact met de klantenservice en vandaag bericht gehad dat er een oplossing komt. De oplossing is er echter nog niet vandaar, dat ik nog niet akkoord met de geboden oplossing ga. Ik wil eerst afwachten wanneer de oplossing afgerond is.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 juni 2017 om 03:37 geantwoord

Geachte mevrouw Oprinsen,

Wij zien dat onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service, reeds contact met u heeft gehad en met u overeen is gekomen om de telefoon- en taxikosten te vergoeden. Om deze reden sluiten wij het dossier op klacht.nl.
De taxikosten zijn reeds uitbetaald, voor de telefoonkosten wordt de specificatie afgewacht.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Oprinsen