Klacht: geen factuur ontvangen

paulus1963 op 01 januari 2012 over in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een led tv gekocht waar ik overigens zeer tevreden over ben. De bezorger gaf aan dat de factuur met de post zou worden verstuurd. Na een week bel ik waar de factuur blijft want ik wil graag aan mijn betalingsverplichtingen voldoen. De factuur kan niet per post worden verzonden, dat had de bezorger niet mogen zeggen. Daarop vroeg ik om alsnog een factuur toegezonden te krijgen. Dat was niet mogelijk. Ik kon het bedrag overmaken op een rekening. Wel kunnen ze me aan aankoopbon sturen voor de garantie. Dit is nu driemaal beloofd maar ik heb deze aankoopbon nog steeds niet mogen ontvangen. De tv is nu 2,5 week in huis.
In eerst instantie wilde ik een betalingsherinnering afwachten want dan zou ik alsnog een factuur hebben. Mij werd verteld dat als ik dat zou doen er wel een boeterente op het bedrag zou komen. Ik heb daarom wel betaald maar vind dit de omgekeerde wereld. Ik word onder druk gezet terwijl ik graag wil betalen op de wijze zoals het altijd gaat in dit land, via een factuur.
Ik denk dat dit overigens niet kan en ga daarom ook morgen juridisch advies inwinnen want ik wil gewoon die factuur in bezit hebben. Daarnaast heb ik nog steeds het aankoopbewijs niet mogen ontvangen. De antwoorden die ik krijg zijn ook onvolledig. Dit is de eerste keer dat ik iets koop bij Wehkamp en natuurlijk ook de laatste keer. Sales is makkelijk maar aftersales, daar gaat het om.

Alle klachten die gemeld zijn door