Klacht: Geen factuur, geen telefonische uitleg

Janne2016 op 03 september 2021 over 24-7 servicedienst in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

We hadden een kleine lekkage onder het aanrecht. Ik bel op vrijdag het eerste bedrijf op internet.
Maandagmiddag kon een loodgieter langskomen. Fijn.
Een nieuwe chiffon was snel geplaatst. Even later bleek het lek er nog te zitten. De loodgieter deed een nieuwe poging en draaide de chiffon nog eens extra aan. Alles bij elkaar duurde het een klein uurtje. Voorrijkosten 35 euro was ons bekend. De loodgieter vertelt ons de prijs: € 382. We schrikken van de hoge prijs. Loodgieter B legt uit dat dit komt door het starttarief van € 215 (?). We betalen electronisch omdat we B er niet mee lastig willen vallen. Bellen wel naar het bedrijf voor uitleg van factuur. Binnen 48 uur zouden we teruggebeld worden. Gebeurt niet, ook niet na herhaalde vraag.
Ondertussen is de lekkage groter geworden en bellen we B. Maken een nieuwe afspraak maar hij komt niet opdagen. Bedrijf geeft nog steeds geen uitleg over factuur. Het bedrag van de factuur is ( zien we) overgemaakt naar: IZ System Tech Leiden NLD. Behalve het telefoonnummer 0852081556 is er niets bekend over 24-7 servicedienst. Heb wel de voicemail ingesproken van B en vermeld dat ik een klacht ga plaatsen. Inmiddels zijn we bijna een week verder. Nog steeds een lekkage, geen factuur en € 382 armer. We voelen ons ( als mondige burgers dachten we) opgelicht.

In eerste instantie wil ik dit melden zodat mensen zich bewust zijn dat er bedrijven zijn die het niet belangrijk vinden om integer en eerlijk te zijn. Vraag liever in je omgeving naar goeie ervaringen.
Ook wil ik graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf.
Heeft iemand tips om dit verder op te pakken?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 servicedienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janne2016