Klacht: Geen enkele vorm van begeleiding

op 23 februari 2013 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

In november 2012 ben ik begonnen met een cursus bij het NTI. Ik kreeg een docent toegewezen die mijn huiswerk niet of slecht nakeek, verkeerde cijfers invoerde (van hoofdstukken die ik nog niet gemaakt had) niet of laat reageerde op e-mails en in geval van reactie stikte deze e-mails van spelfouten. Ook aanhef en afsluiting vond deze docent teveel moeite. Na ongeveer 6 weken kreeg ik een nieuwe begeleider toegewezen. Dit ging 2 a 3 weken goed, met deze begeleider was ik erg tevreden. Op een gegeven moment liet hij per mail weten voorlopig niks te kunnen nakijken wegens ernstige persoonlijke omstandigheden. Hier heb ik erg veel begrip voor. Maar na 3 weken was er door het NTI nog geen vervanging geregeld. Ik heb een klacht ingediend en gemeld dat ik het liefst maar wilde stoppen. Reactie hierop was dat dit niet mogelijk was en ik nog voor vier maanden door moest betalen. Dit vind ik met alles in het oog genomen een brutale manier van doen. Deze cursus heeft me tot nu toe al € 120,00 gekost en hiervoor heb ik nauwelijks iets terug gekregen. Nu moet ik blijven betalen en mag ik niet stoppen met de cursus. Erg vreemd en op deze manier is het echt niet leuk meer.

Ik ben tevreden als het NTI mij het resterende huiswerk laat inleveren binnen een korte tijd, akkoord gaat met de betaling van nog één termijn en mij daarna laat stoppen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte student, Helaas blijkt dat de begeleiding door de docent bij uw opleiding inderdaad niet goed verlopen is, dit door persoonlijke omstandigheden bij twee docenten. U hebt ecther op 4 februari jl. de volgende melding ontvangen, waardoor studeren vanaf dat moment weer mogelijk was: U geeft aan veel last te hebben ondervonden met uw docenten. Dit betreuren wij ten zeerste. De heer Koster is vervangen door de heer Oosterbos die met veel enthousiasme aan zijn taak is begonnen. U geeft ook aan prettig door hem begeleid te zijn maar helaas is hij nu door de ziekte van zijn dochter voorlopig niet inzetbaar. Wij hebben onze uiterste best gedaan hier een oplossing voor te vinden. Sinds vandaag hebben we iemand gevonden die de taken van de heer Oosterbos tijdelijk zal oppakken. U kunt gewoon het e-mailadres van de heer Oosterbos gebruiken en zijn vervanger zal hierop reageren. Ik vraag me dan ook af of u inderdaad naar dit emailadres huiswerk hebt ingestuurd, en hierop beoordelingen hebt ontvangen. Heel graag verneem ik dat van u via els.beltman@nti.nl. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:12 geantwoord