Klacht: Geen enkele service

op 17 december 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na 17 jaar klant te zijn ontvang ik geen zeer slechte service van CD
Volgens hun zeggen was mijn instalatie verouderd
Bij CD een complete nieuwe installatie besteld Werkt niet na aan de telefoon gezeten te hebben is de conclusie: de ontvanger is kapot stuurt u hem maar terug, gebeurt kennelijk veel vaker
De regels bij CD zijn:
1- eerst een furmulier aanvragen om de ontvanger te mogen
terug sturen. Dit wordt dan gestuurd naar een Nederland
adres
2- Je ontvangt een adres waar je de ontvanger heen mag sturen
3- Vervolgens gaan zij een nieuwe opsturen
Tot zover klinkt het redelijk maar
Ik woon al 17 jaar in Frankrijk,na een maand zonder tv gezeten te hebben ben speciaal naar Nederland geweest om deze (nieuwe kapotte) installatie op te halen.
Vervolgens wil CD het paketje niet naar Frankrijk sturen
(ook niet tegen meerkosten)
Kortom nu moet je eerst een vriend gaan vragen om het formulier naar Frankrijk te sturen, dan het hele programma afwerken en misschien over een of twee maanden weer naar de Nederlandse tv kunnen kijken

Als ik met kerst weer tv kan kijken
Het is van de gekke dat zij een trouwe klant zo in kou laten zitten!!!!!!!!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 13:32 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht flipseq

5 jaren geleden - Beste,
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut). Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal Dit schrijft canal digitaal Zouden zij nou echt denken dat zij de klacht kunnen oplossen op deze manier? Als je de klantenservice gaat bellen ben je alleen nog maar meer geld kwijt!!!!!!!!Wat zal het een vooruitgang worden als de tv zenders gewoon via het internet beschikbaar zijn, ik hang de vlag uit

Alle klachten die gemeld zijn door flipseq