Klacht: Geen enkele reactie van uitbieden.nl

op 21 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb dus 2 produkten aangekocht bij de firma.
Deze werden inderdaad opgestuurd door de firma.
Door een onnozel reglement(ik ga daarover een bericht sturen naar de ombudsman van B post) werden deze teruggestuurd door de Belgische Post naar uitbieden.nl
Na diverse mails gestuurd te hebben,waar je enkel een automatisch bericht terug krijgt dat ze je binnen de 2 dagen een oplossing zullen aanbieden gebeurt en niets .
Deze mails kun je niet bewijzen .
Na enig opzoekwerk tweede mailadres gevonden en onderstaande mail doorgestuurd.
Ondertussen krijg ik wel geregeld reklamae mails van de firma.

14 jan. (7 dagen geleden)

aan sales
Geachte,

Door omstandigheden met de post zijn mijn bestellingen niet aangekomen .
Ik heb contact gehad met E Tracker van B post en deze kunnen het pakket dus niet terugzenden naar de bestemmeling . Kunnen jullie dit pakket eventueel opsturen naar een andere bestemmeling en adres .Ik zal deze bestemmeling doormailen indien ik antwoord krijg op deze mail.
Het bedrijf is verder niet telefonisch bereikbaar ,onmogelijk om een nederlands 0900 nr tebellen vanuit het buitenland(raar maar waar)
Ik heb de produkten gekocht en betaald ,maar ik heb ze niet
omdat de firma mij geen antwoord geeft.Ik vind dat geen correcte manier van handel doen.

Met dank en vriendelijke groeten,

Swalens Jean Pierre

Ik zou graag de pakketten opgestuurd zien naar een ander adres en wil de daaraan verbonden kosten dragen .Dit adres zal door mij bijgesloten worden bij een bevestiging van de oplossing.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 21 januari 2014 om 16:10 geantwoord

Beste Uitbieder,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat u geen reacties heeft gekregen betreft uw klacht.
Wij gaan dit spoedig voor u oplossen en zullen u per mail op de hoogte brengen voor eventuele adres wijziging.

Onze excuses voor alle ongemakken en de vertraging.

Vriendelijke groet,
Uitbieden.nl

Heeft op 24 januari 2014 om 10:15 geantwoord

Tot op heden is er geen oplossing .De door mij teruggestuurde mail werd weer niet beantwoord .
Ik heb een oplossing aangegeven en gevraagd om deze te bevestigen.
Wat gebeurd er nu?

Swalens Jean Pierre

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jpswalensklacht