Klacht: Geen enkele kamer

op 18 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

We dachten aan een leuk weekendje maar dat zal het niet worden. We hebben een waardebon gewonnen bij jullie voor 1 van de 80 Fletcher Hotels met ontbijt. Vol spanning gewacht tot wanneer we konden reserveren voor komende zaterdag9 23/09/17. En……..geen enkel hotel boekbaar. Misschien is het beter dat jullie erbij zetten `enkel voor de niet werkende mensen zonder kinderen`. Ik werk namelijk ook 2 op de 4 weekends . Het is toch onmogelijk dat er in geen van de 80 hotels geen enkele plaats is?

Moesten we alsnog voor volgende zaterdag kunnen reserveren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 september 2017 om 18:03 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u nog geen reservering hebt kunnen maken voor zaterdag. We vinden het vervelend om te vernemen dat de datum of het hotel van uw keuze niet te boeken is met uw Fletcher waardebon. In de veilingtekst staat vermeld dat aankomst dagelijks mogelijk is, het kan echter wel het geval zijn dat niet alle hotels beschikbaar zijn op de specifieke datum van uw keuze. Daarnaast zijn sommige data populairder dan andere. Hierdoor zijn bijvoorbeeld weekenddagen eerder volgeboekt dan doordeweekse dagen.

Het voordeel van de ruime keuze van deze bon is dat er genoeg andere data en hotels beschikbaar zijn om te boeken als uw eerste keuze niet meer beschikbaar is. We willen u dan ook adviseren om een ander hotel of een andere datum te kiezen.

De beschikbaarheid van onze Fletcher bonnen wordt regelmatig bijgewerkt (minimaal 1x per week). Met uw waardebon kunt u maximaal 5 dagen vooruit boeken. Indien u specifiek voor het weekend wilt boeken raden we u aan om op dinsdag of woensdag de beschikbaarheid te controleren. U kunt de huidige beschikbaarheid inzien met uw waardebonnummer via de link op uw waardebon.

We hopen dat u alsnog een geschikte datum/hotel kunt vinden om gebruik te maken van uw bon, en wensen u alvast veel plezier van het arrangement.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Hilde VA