Klacht: Geen enkele informatie over wat te doen na failliesement m.b.t reeds gekochte tickets

op 30 september 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 27 juli 5 volwassenen 2 kinderen business class Air Berlin geboekt naar Curacao 18 januari 2018.
We hebben 18 augustus betaald. Zoals ik het begrijp maakt het uit of je vóór of na 15 aug. hebt geboekt mbt het terug krijgen van ons geld.
Aangezien wij pas 18/8 betaald hebben is deze boeking dus ook pas officieel na deze datum.
Air Berlin heeft geen mail gestuurd en contact is onmogelijk want bij klantenservice wordt niet opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld terug of een omboeking via een andere maatschappij !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingeborgh jennen