Klacht: Geen empatie, terwijl de klant opgelicht wordt.

op 30 september 2016 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Geen enkel begrip, empathie of ook maar respons, terwijl je aangeeft daar waar je opgelicht wordt door hun goede klant, datingbureau Parship (google de klachten maar over deze datingsite!).

Indien 200.76 wordt terug gestort en ze excuses maken over de "over the hill benaderwijze".

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

Bericht van Call2collect

2 maanden geleden - Geachte heer, Wij zullen inhoudelijk reageren op de andere klacht die u heeft geplaatst op deze website. Hoogachtend, Call2Collect Bv.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Call2collect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Call2collect

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Ondanks bovenstaande bericht hebben wij helaas geen reactie meer van u ontvangen. Gezien het ontbreken van een reactie uwerzijds zullen wij deze klacht als opgelost beschouwen.

Mocht u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben in dit dossier kunt u altijd contact met ons opnemen door te mailen naar incasso@call2collect.nl, of door te bellen naar 020-3460741.

Hoogachtend,
Call2Collect B.V.