Klacht: Geen E tickets ontvangen dagje wellness onbereikbaar

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen,
Ik wil ook mijn klacht doorgeven over dagje wellness;
3 tickets online gekocht en vervolgens geen e tickets ontvangen. Contactformulier vele malen ingevuld en opgestuurd maar werkt niet; lukt mij niet om op te sturen. Zowel bij de site dagje wellness als bij sauna Weesp geen online formulier kunnen sturen. Telefonisch alleen bandjes die je kan afluisteren maar onmogelijk om iemand daadwerkelijk te spreken.
Laatste optie via Facebook via mijn zoon gedaan. Krijgt mijn zoon reactie terug (terwijl ik vraag mij te mailen aub); wij hebben E tickets gestuurd. nou niet dus! Dus ben gewoon mijn geld kwijt en kan er niets aan doen. Dat magkan toch niet?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg (ook al geprobeerd of het geld terug gestort kon worden maar dat blijkt niet mett tussen bedrijf te kunnnen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DagjeWellness.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hettie Veldman