Klacht: Geen duidelijkheid over mijn bestelling!

op 10 september 2018 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden mijn boeken besteld ik kreeg een mail van bedankt voor u bestelling. Betaling zou via mijn werkgever gaan. Een week later nog geen reactie. Zelf maar gebeld moest het via een formulier die ik via de mail zou krijgen naar de werkgever en die moest het terug sturen naar studers. Maar ik heb geen mail gehad van hun met een bijlage. Na het bellen zou ze me opnieuw zo een formulier toesturen. Heb helaas nog steeds niks mogen ontvangen. Lekker onduidelijk allemaal! Moeten ze ook niet bij het bestellen neerzetten dat hun contact opnemen met mijn werkgever. En vervolgens moet ik het als nog zelf regelen.

Gewenste Oplossing:

Beloftes nakomen en ook daadwerkelijk een mail sturen met overige informatie. Ik heb mijn boeken niet optijd binnen. Dus wil dat dit snel opgelost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jen94