Klacht: geen Diploma

op 23 mei 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heb ik contact opgenomen met een van mijn mentoren en zij constateerden dat ik geen DIPLOMA meer kan krijgen, omdat mijn studieduur verlopen is. Dit is dus pas ontdekt toen ik mijn diploma ging aanvragen! (aug 2016) Ik kon gewoon normaal inloggen en nooit is mij dus verteld dat ik mijn Nederlandse examen en reken examen opnieuw moest doen. Hier zijn ze dus pas in aug 2016 achter gekomen. Toen hebben zij mij verteld dat ik maandelijks mijn studieduur kon verlengen totdat ik mijn examens behaald had. Ik heb mijn instellingsexamen behaald, maar mijn centraal examen (luisteren en lezen)niet helaas. Ik heb op 8 juni een herkansing en ik mag hier niet aan deel nemen. AUB ik smeek het u! Mag ik deze laatste kans en immers het lag niet aan mij!!! Ze zijn wel met excuses gekomen, maar daar heb ik dus echt nikssss aan!! AUB HELP MIJ. Ik moet mijn diploma hebben. Ik heb ook gewoon alles netjes betaald. Nogmaals DIT LAG NIET AAN MIJ. Wat kunt u doen voor mij…Het gaat alleen om lezen en luisteren. Mijn vorige examen Nederlands is wel behaald!! Waarom gebruiken ze die niet voor mijn DIPLOMA.

Ik ben pas tevreden zodra ik mijn DIPLOMA in mijn handen heb!!
AUB gun mij dit dan.

Bericht van NTI

5 maanden geleden - Beste mevrouw Fars, Wij zien dat het probleem inmiddels is opgelost. Het teveel betaalde bedrag krijgt u terug. Ook krijgt u gratis alle behaalde deel certificaten opgestuurd. Helaas is het niet meer mogelijk bij wet om een diploma van deze opleiding te ontvangen. Over ongeveer twee weken ontvangt u de deel certificaten per post. Het teveel betaalde bedrag heeft u inmiddels ook retour ontvangen. Vriendelijke groet, NTI

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 08:52 geantwoord

Beste mevrouw Fars,
Wij zien dat het probleem inmiddels is opgelost.

Vriendelijke groet, NTI

Alle klachten die gemeld zijn door Fars