Klacht: Geen digitale Telegraaf

op 26 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg de mededeling dat “de gegevens niet kunnen worden uitgelezen omdat ze niet de juiste structuur hebben”

Gewenste Oplossing:

Als ik ipv deze melding de krant kan lezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 mei 2017 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Jong,

Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben momenteel een storing waardoor u op de ipad of tablet de krant niet kunt downloaden. We verwachten dat het in de loop van de ochtend is opgelost. U kunt de krant wel lezen via www.telegraaf.nl, u logt dan in met de zelfde gegevens waarmee u inlogt op uw ipad of tablet.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact op.

Met vriendelijke groeten,

BR- webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Peedeejee