Klacht: Geen digitale code ontvangen bij mijn boeken

Fh 2009 op 14 september 2021 over Studers in de categorie Boeken

Ik heb in jullie boeken bij Studers besteld. Het gaat om de opleiding momteur mobiele werktuigen leerjaar 2 mbo 2 in Heerenveen. Ik heb de boeken wel ontvangen. Maar de licentie voor het digitale materiaal krijg ik niet. Ik heb reeds 8 maal met de klantenservice contact gehad. Mails gestuurd. Steeds een andere uitleg en nu zeggen ze dat er geen licenties meer voor Electude zijn. Hoe vreemd is dat !! Ik kom geen stap verder. Heb de licentie nu echt nodig. Ben helemaal klaar met Studers.

Ik heb een code nodig voor het inloggen in mijn digitale lesmateriaal of ik ontvang het geld terug dan bestel ik elders de boeken. Of ze sturen mij nieuwe boeken met een code.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 14 september 2021 om 15:12 geantwoord

Hi Fh 2009,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je hier geen instructies over hebt ontvangen. Je kunt inloggen op Bundle.studers.nl, wanneer je dit hebt gedaan, staat hier een code voor je klaar. Deze code kun je vervolgens invullen op; https://www.electude.nl/leerlingen-support/vouchers/

Wanneer dit niet lukt horen wij het graag.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Fh 2009

Heeft op 14 september 2021 om 15:28 geantwoord

Dat wist ik allemaal wel. Het probleem is dat er geen licenties zijn om te activeren. Hierover heb ik vorige week meerdere malen gebeld. Ik heb ook geen mail gekregen met een licentie code. Het is mooi bedacht maar geen oplossing voor. Ik wil een code ontvangen op mijn e-mailadres.

Reactie van de melder van de klacht Fh 2009

1 jaar geleden - U mag mij rond half 6 wel bellen. Kunnen we samen met Teamvieuwer de zaak bekijken. Want hoe kan ik anders bereiken. Ik heb voor donderdag een oplossing nodig. Loop anders drie weken achter op school. U mag ook nieuwe code opsturen of geld terugstorten. Dan koop ik het waar ze wel een code leveren. Ben echt heel erg boos. Bel sl 4 weken maar van jullie kant geen respons.

Alle klachten die gemeld zijn door Fh 2009