Klacht: Geen correcte afschrijving

op 08 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Tot mijn grote verbazing zag ik een afboeking van €15,- staan van Global collect met als omschrijving
Winkelenspaar.nl en nog een extra omschrijving ‘eerste incasso’. Hoe komt men aan je rekeningnummer? Gelukkig kon ik het direct storneren maar dit zal ook zeker bij oudere mensen gebeuren, die het wellicht niet bijhouden. Wat is voor een bedrijf of oplichterij?

Dit stamt al van 2006 af. Waarom kunnen zij nog doorgaan met deze praktijken?

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 08 juli 2016 om 12:05 geantwoord

8-Jul-2016 Mevrouw Van Slooten per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Maurina