Klacht: Geen contract met deze oplichters

op 31 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik wordt dus ook opgelicht door voordelengids!!!! Ineens werd ik gebeld door een incassobureau CREDIFIXX (Ook een vreselijke incasso bureau want deze spelen gezellig mee met deze oplichters!!!) Deze man vertelde mij dat ik een betalingsachterstanden had van €80,-. Ik heb nooit een contact gehad met voordelengids. Ze noemde ook een verkeerde naam en verkeerd adres. Vervolgens wordt ik gestalkt door deze meneer van Credifixx. Ook wisten ze mij NERGENS antwoord op te geven. Toen ik om mijn contract vroeg kreeg ik alleen een mail terug of ik mijn paspoort kon doorsturen waarop een duidelijke handtekening te zien was (zodat ze deze kunnen vervalsen?!?) Vervolgens krijg ik NIKS meer te horen en een deurwaardersbrief. Ik hang nu nog steeds dagelijks aan de telefoon met Credifrixx voor iets wat ik niet eens heb afgesloten!!! En het enige wat ze doen is aanmaningen en een deurwaarder sturen! Geen idee wat ik nog kan doen, ik ga morgen naar de rechtsbijstand en aangifte doen tegen deze vieze vuile oplichters!!!!!!!!!

Als ze ophouden met bestaan, en aangepakt worden! En Credifrixx mag van mij ook verdwijnen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

10 maanden geleden - Beste mevrouw, Als u het idee heeft dat u wordt opgelicht, neem dan even contact op met ons kantoor zelf en niet alleen met het incassobureau. Wij kunnen zien wat er aan de hand is en u helpen dit op te lossen. U heeft zelf al de originele overeenkomst in bezit, dus daar kan uiteraard niets meer aan veranderd worden. Onze contactgegevens zijn: Mail info@voordelengids.eu Tel 071 5814500 Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Lady1988