Klacht: Geen contact mogelijkheid per e-mail terwijl hun mij een e-mail sturen voor bevestiging van een account.

op 18 juni 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Geachte mevrouw / mijnheer,

Tot mijn verbazing ontving ik vandaag een vordering voor mijn e-mail bevestiging voor mijn Spotify account.

Ik heb geen Spotify account afgesloten of aangevraagd, mijn denken gaat uit van een flauwe grap van iemand die zich schijnbaar verveeld.

Daarom wilde ik met Geachte mevrouw / mijnheer,

Daarom wilde ik graag met Spotify in contact komen om mijn e-mail en een eventueel account aanvraag te verwijderen. Echter is er met Spotify geen enkele mogelijkheid om met hun in contact te kunnen komen als dat je ingelogd zou moeten zijn. Omdat ik dus geen inlog gegevens nog account heb kan ik dus ook niet inloggen en zodoende met hun contact maken.

Als het bedrijf mijn gegevens verwijderd heeft en een open contact adres zonder inlog verplichting openbaar maakt zodat mensen met degelijke problemen gemakkelijk contact met hun kunnen maken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dyllen