Klacht: Geen contact mogelijk en 11 weken na bestelling niks ontvangen

op 25 mei 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 maart bed besteld. Dezelfde dag wordt je medegedeeld dat het 3 weken levertijd is. Akkoord gegeven. Gevraagd om bevestiging maar nooit gekregen. Op Chat, mails en bellen wordt niet gereageerd.
Zeer slecht. We zijn nu 11 weken verder…..

Gewenste Oplossing:

Ik wil snel mijn bed of direct geheel mijn geld terug zodat ik ergens anders een bed kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedmoeder