Klacht: Geen contact met dutchhairshop

op 14 juli 2017 over Dutch Hair Shop in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar in december een stijltang gekocht van 250€ de ghd platinum. Nog geen half jaar later is deze al kapot. Terwijl deze mij toch echt verkocht werd als het beste van het beste en hier zou ik jaren lang profijt vab hebben. Tuurlijk kan het een keer kapot gaan maar neem dan ooo de verantwoordelijkheid. Nou probeer ik al een tijdje contact op te nemen met het bedrijf maar zij zijn niet te bereiken. In het begin dacht ik dat dit een top bedrijf was waar je van je garantieverzekerd was. Nu begin ik te twijfelen als ik al die andere klachten op deze site en het internet lees. Niet normaal dat er totaal geen gehoor wordt gegeven vanuit hun kant.

Gewenste Oplossing:

Als ik tewoord wordt gestaan en zij de stijltang vernieuwen of vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Hair Shop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Hair Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dwayne096