Klacht: geen contact – geen info – niets verzonden

op 10 september 2018 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik bestelde en betaalde voor een Samsung Galaxy A5 2017 scherm met verzenden per DHL op datum van 06-09-2018. Heb al email gestuurd, via live chat geprobeerd verbinding met hun te krijgen. Wou weten wanneer zending zou plaats vinden

Gewenste Oplossing:

geld terug minimaal ik betaalde 105.23€ - ofwel ja de goederen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van MyTrendyPhone.nl

1 maand geleden - Beste Marc, Bedankt voor uw bericht. Toen u contact met ons op nam, was de bestelling nog niet verzonden, dus we hadden geen trackingnummer voor u. Nadat de bestelling was verzonden, ontving u een e-mail met het trackingnummer. We hebben alle e-mails en chats beantwoord. Bedankt voor het bestellen bij ons. Mieke van Dalen Customer service manager

Alle klachten die gemeld zijn door Ms Phone Repair