Klacht: geen contact, geen geld terug

Ivor van Harten op 16 oktober 2020 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vliegreis geboekt bij Transavia, via Vliegtickets.nl, geld voor de vlucht heeft Transavia netjes terug gestort naar Vliegtickets, bijgeboekte bagage en stoelnummers netjes naar mij… Alleen vliegtickets laat niks van zich horen, houdt het geld bij zich en reageert niet op mail, op telefoon, helemaal niks.
Op geldbeluste club die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, dat is mijn indruk ondertussen, ik hoop dat ze snel van zich laten horen om te bewijzen dat het niet zo is…

Gewenste Oplossing:

Reactie geven op mijn pogingen tot contact en bereikbaar blijven als het lastig wordt. Daarna ook het geld terugstorten waar zij geen recht op hebben, ik heb betaald voor een vlucht (Transavia) en niet voor een boeking...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivor van Harten