Klacht: Geen contact en geen pakket!!!

op 10 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 31 Juli een pakketje laten opsturen via Kiala. Ik kreeg 1 aug bericht pakket was in ontvangst genomen en 2 aug dat hij was aangekomen op sorteercentrum, tot op heden geen enkel bericht meer gehad. Ik heb al 3 x een mail gestuurd het contact formulier ingevuld maar nog steeds geen reactie!
Waardeloos dat je op geen enkele manier telefonisch contact kan verkrijgen en dat je gewoon weg geen reacties krijgt op herhaaldelijke mailen!
Ik wens te weten waar mijn pakket is!! En het liefste vandaag nog te ontvangen
Mijn track en tracé nummer 0029PFV

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cvb1987