Klacht: Geen contact en geen antwoorden op mails

op 11 september 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Mijn kaart is gestolen in Monza, Italie. Je kunt geen Viabuy niet bellen dus maar mail gestuurd. Geen antwoord na 3 mailtjes, je krijgt een standaard antwoordmail dat ze het druk hebben en dat je nog wel reactie krijgt maar die krijg je niet. Op mijn partnercard is ingeslikt bij de geldautomaat in Italie, ook via de mail gemeld, geen enkele reactie ook geen nieuwe card gestuurd en de card staat ook niet geblokkeerd. Had scooter gehuurd in Italie, met creditcard € 150,00 borg gereserveerd door verhuurder. Na inlevering is door de verhuurder de transactie gelijk geannuleerd maar het bedrag staat nog steeds geblokkeerd op mijn creditcard. Op de site staat dat het 7-30 dagen kan duren voordat het weer wordt bijgeschreven. SCHANDALIG!!
Het stoom komt inmiddels uit mijn oren, maar je staat machteloos.

Als mijn bovenstaande klachten worden opgelost maar ik denk niet dat dit gebeurt. Als dat wel gebeurt neem ik heel gauw afscheid van Viabuy en ga ik op zoek naar een alternatief.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjhv