Klacht: Geen contact email geen telefoon vele credit card aftrekken per maand

op 11 augustus 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, Twoo com trekt vele bedragen af per maand, zonder toestemming, 29,95 en nog eens 29,95 en 9,95 etc – zonder mij te vragen en zonder dat ik er controle over heb. Ik wil hoogstens doorgaan met een minimum bedrag per maand.

Het is ook erg verdacht dat je ze niet kunt contacteren

Gewenste Oplossing:

Graag twoo.com beperken tot 1 afrek op credit card per maand, en een tel nr en een email adres om ze te bereiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 12 augustus 2017 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Je kan ons 24 uur per dag en 7 dagen per week contacteren via de Team Chat op je profiel of via een mail naar info-nl@twoo.com Deze informatie kan je terugvinden op www.twoo.com

Ik heb het nodige meteen voor je nagekeken. We hebben geen producten aan een prijs die eindigt op 95 eurocent. Op 05/06/2017 kocht je een maand Premium aan de prijs van 9.99 euro en deze werd op 02/07/2017 en 01/08/2017 automatisch verlengd zoals aangegeven tijdens en na het aankoopproces. Ik heb dit zonet voor je stopgezet. Verder kan ik geen betalingen voor je terugvinden.

Kan je de nodige betaalbewijzen eens doorsturen naar info-nl@twoo.com alsjeblieft? We kijken dan voor welk account je die betalingen deed en of ze inderdaad voor Twoo gebeurden. Alvast dank voor je medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door JPBlankert