Klacht: Geen contact dus geen service

op 04 augustus 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

We vlogen van Amsterdam via Londen Heathrow naar New York en moesten rennen om het aansluitende vliegtuig te halen. Ik bedacht dat het op de terugweg 11 dagen later helemaal krap zou worden: aankomst Heathrow 08.15, vertrek vanaf Londen Gatwick om 11.30 uur. De twee vliegvelden liggen op circa 60 kilometer van elkaar en zijn het snelst bereikbaar met een directe busdienst, er staan echter regelmatig files. Dit buiten rennen door gangen, bagage ophalen en veiligheidscontroles. Vanuit New York vroeg ik daarom drie keer per mail of we vanaf Heathrow naar Amsterdam konden vliegen. Ik kreeg enkel bericht dat klantenservice het druk had en twee dagen voor de terugvlucht de vraag hoe laat we die aansluitende vlucht exact wilden hebben. Alsof een klantenservice dat niet beter behoort te weten en alsof alles niet tevergeefs is als er niet wordt gekeken naar de deadline: de terugvlucht. Op mijn directe antwoord dat we simpelweg een aansluitende vlucht wilden die we normaliter konden halen, kreeg ik twee dagen na aankomst een reactie: wegens drukte zou het langer duren eer klantenservice kon antwoorden. Toen hadden we de vlucht vanuit Londen al gemist en daardoor bijna acht uur vertraging opgelopen. Vooral omdat ik het een flutservice vind, diende ik een klacht in. Tot op heden, ruim een maand later, kreeg ik enkel een reactie dat ze er mee bezig zijn. Via de twee telefoonnummers die ik op internet vond, kon ik Supersaver niet bereiken.

Als ik een schadevergoeding krijg die hiervoor gebruikelijk is

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door New Yorkganger