Klacht: geen contact

Edith Vermaas op 07 januari 2020 over BH Comfort in de categorie Internetshops - Kleding

ik heb bh’s besteld 16 dec en 2 januari ontvangen, gezien op facebook, en ivm mijn rugklachten leek het mij te proberen, na ze binnnen te hebben gekregen, bleek het totaal geen steun te geven, en de cup was niet goed, dus hun geprobeerd te bereiken via de mail, geen reactie toen via messenger, daar kan sinds vandaag het bericht helemaal niet heen gestuurd worden, denk dat ze mij geblokt hebben(omdat ik telaat dus daar heel veel klachten op zag staan)maar soms reageerden ze met we gaan het nakijken of helemaal niet, nu zit ik dus met 3 ongebruikte bh’s, niet te ruilen of retour te zenden, voel me opgelicht, en met mij vlgs mij meerderen. ik ben ook nog zo stom geweest om 2 magische ijskrabbers te bestellen(11 december besteld, en nu nog niet binnen) hun reageren ook nergens op, en lijkt hetzelfde bedrijf, op de site staat te bereiken via whatsapp, maar staat alleen 06 en verder niks.
hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Als ik mijn ijskrabbers binnen heb, of het geld retour.
in het geval van de bh\'s dat ik het geld terug krijg, en de bh\'s retour stuur, of dat ik ze om kan ruilen voor de goede maat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BH Comfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edith Vermaas