Klacht: geen contact

op 18 september 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb dus mijn schoenen verkocht aan een meisje uit Frankrijk, wat niet de bedoeling was. ik heb UW al een aantal berichtjes gestuurd de afgelopen 3 dagen en ze reageren niet

Gewenste Oplossing:

als dat meisje haar geld terug heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 januari 2019 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Britt,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat wij inderdaad rond deze tijd vertraging hadden met het beantwoorden van berichtjes, sorry hiervoor! We hebben de order uiteindelijk kunnen annuleren en de koper het geld terug betaald. We zijn nu weer helemaal bij met onze berichten en kunnen je sneller beantwoorden!
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door brittkres