Klacht: Geen contact

op 10 augustus 2017 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik overstap naar een andere telecomprovider en mijn telefoonnummer van Lebara wil meenemen, heb ik het SIM-kaartnummer nodig. Het nummer dat op de kaart zelf staat wordt niet geaccepteerd en men adviseert mij om contact op te nemen met Lebara. Op hun site bieden ze alleen contact via Facebook en Twitter aan maar als je daar een bericht achterlaat, krijg je helemaal geen reactie. Ik wacht in ieder geval al twee hele dagen.

Gewenste Oplossing:

Als ik contact krijg met iemand die mijn vraag kan beantwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SabineBoos